henny-solo-vegas.reismee.nl

Planning

In 2021 had ik al het plan om eens een keertje solo een trip te maken door mijn favoriete gebied: het wilde westen van Amerika!

Toen ging het niet door vanwege Covid. Nu, na enkele keren met mijn broer te zijn geweest, zag ik in augustus een goedkope vlucht naar Las Vegas waar ik in vele hotels op de Strip gratis kan/mag overnachten en was mijn plan om er een soort van relax/zon vakantie van te maken. Tegen eind augustus kwam het plan dat Ilse eventueel mee zou kunnen gaan en we dus samen onze droomreis zouden kunnen beleven. Echter wordt haar vader geopereerd tijdens de trip en dus kan Ilse niet mee...maar zomer 2025 gaan we zeer waarschijnlijk wel! En dan ook voor 3 weken...mooi vooruitzicht.

Ik vertrek op dinsdag 15 oktober van Dusseldorf naar Schiphol en van daaruit vlieg ik rechtstreeks naar Las Vegas.

Bij aankomst direct naar de shuttle bus die me naar het Car Rental Centre zal brengen. Ik heb bij 3 verschillende verhuurbedrijven een reservering staan voor een SUV. Ter plekke kijk ik welke ik ga nemen. Ze zijn alledrie gratis te annuleren. De laatste 2 dagen van mijn trip heb ik keuze van welke auto ik ga nemen en dat wordt waarschijnlijk een Ford Mustang.

Mijn hotels:

15/10: Las Vegas The Cosmopolitan

16/10: Las Vegas The Cosmopolitan

17/10: St-George Quality Inn

18/10: Kanab Rodeway Inn

19/10: Page Quality Inn

20/10: Williams Howard & Johnson

21/10:Las Vegas The Cosmopolitan

22/10:Las Vegas Bellagio

23/10:Las Vegas Bellagio

Reacties

Reacties

Liesbeth

Leuk, ik ga je graag weer volgen!

Nicole

Goede reis, veel plezier en maak (weer) mooie herinneringen!

Sylvia

Nog 1 hele week wachten! 🤣

Hans Moonen

Geweldig, deusze good!

John

Leuk, ga ik je eens van de andere kant volgen ;)

Paul (AA-forum)

Mooi tripje...ik ga je weer volgen!

Lolita

Veel plezier ik kijk uit naar je foto’s

Marjon (allesamerika)

Leuk vooruitzicht en leuke (korte) route...ik ga je volgen en ben benieuwd welke auto je gaat krijgen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!