henny-solo-vegas.reismee.nl

Dag 2 : Hele dag Las Vegas

Na een zeer onrustige nacht van slapen en wakker liggen, ben ik uiteindelijk om 08:00 opgestaan en heb ik het bad laten vollopen. Vervolgens heb ik vanuit bad mijn ontbijtje gegeten. Met een bijzonder uitzicht op hartje Strip.

Hierna ben ik om 10:00 naar het oude Las Vegas gereden, naar Koolsville Tattoo shop en heb daar een tattoo laten zetten. Dit kan daar zonder afspraak en ik stond dan ook binnen een half uur weer buiten.

Van hieruit meteen doorgereden naar het zuiden van Las Vegas om daar nog eens even te gaan kijken bij de Seven Magic Mountains. Blijft toch mooi om te zien al die kleuren.

Inmiddels was het al 12:30 en kreeg ik honger. Dus even naar een restaurant gereden om iets te eten. Tijdens het eten gebeld via Whatsapp met Ilse en tijdens het gesprek heeft ze een weekje Egypte voor ons geboekt in december, heerlijk vooruitzicht!

Na het eten even door het Outlet Centre gelopen. Daarna direct door naar het hotel en daar ben ik 2 uurtjes lekker aan het zwembad gaan liggen...echt genieten.

Terug op de kamer nog even gedoucht en op balkon gezeten en da's echt een genot met zo'n uitzicht.

Het is hier rond 18:30 al bijna donker trouwens. Ikmoest nog even naar de Walmart om een koelbox te kopen voor komende dagen, ditmaal eentje van piepschuim, die hoeft toch maar 5 dagen mee te gaan. Op de terugweg gestopt bij de Pizza Hut om een portie breadsticks te kopen: wat zijn die lekkerrrr

Via de Sphere en stukje van de Strip ben ik teruggereden naar het hotel.

In het naastgelegen Aria hotel heb ik nog een gokje gewaagd met mijn $25 gratis speeltegoed van MyVegas, maar helaas niets noemenswaardig gewonnen. Inmiddels is het 23:50 hier en na middernacht kan ik me inschrijven voor de loterij voor een permit voor het lopen van Angel's landing in ZIon National Park over 2 dagen. De uitslag krijg ik morgen dan rond 16:00 per email...fingers crossed.



Reacties

Reacties

Rob en Eveline

Leuk begin van je vakantie en geniet ervan!

Rob&Eveline

Hopelijk deze keer meer succes.
En kan je Angel's landing lopen.πŸ˜„

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!